wtorek, 24 lipca 2012

Ozdobne pudełka za grosze

Kolejna rzecz, do której Was namawiam to... tworzenie własnych, oryginalnych i pięknych pudełek. W Ikei pudełka kosztują od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu złotych, a ja za swoje 4 zapłaciłam "aż" 4 zł! 

Do mega tanich pudełek będą nam potrzebne: 
-wstążeczki, tasiemki, sznureczki, ratafia iii wszystko co nam wpadnie pod rękę
-duży arkusz szarego papieru (1szt. - 50gr) ! Jeden arkusz wystarcza na 2-3 pudełka
-taśma dwustronna ok.3zł
-klej typu 'kropelka' do przytwierdzenia kokardek na wstążce
Myślę, że instrukcji jak wykonać takie  pudełko nie trzeba podawać, gdyż każdy ma inną technikę. Dlatego też pokażę Wam mój mały 'warsztat pracy' (którym był pokryty cały parkiet w moim pokoju) i końcowe efekty.


Jak widzicie, moje pudełeczka umieściłam w szafie. 2 pudełka z czerwoną i granatową wstążką mają zadanie pomieścić wszystkie moje pary rajstop, których mam dość dużo. W kolejnych 2 pudełkach są poukładane moje chusty(większe pudełko) oraz apaszki (mniejsze pudełko). Dla pasków znalazłam torebkę wykonaną z szarego papieru, do której przykleiłam białą kokardką. Oczywiście taką torebkę można równie dobrze samemu zrobić lub stworzyć ją z torebek śniadaniowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz